Juba neljandat aastat! Tänavusel konverentsil toome teieni värskeimad trendid logistikas. Kuulame kogemuslugusid, kuidas tehisintellekti on rakendatud logistikas ja laoprotsessides. Eksperdid ja kogemuste pagasiga praktikud räägivad, kuidas ladude digitaliseerimisega muuta logistikat tõhusamaks. Tutvu täpsemalt programmiga allpool. Registreerumine toimub kuni vabade kohtade täitumiseni!
Pirko Konsa
Valdo Kalm
Sami Finne
Assi Rautanen
Soomes uuritakse järjepidevalt uusi logistilisi lahendusi, mis sobivad linnakeskkonda. Helsingi innovatsiooniettevõtte Forum Virum projektijuht Assi Rautanen räägib lähemalt, milliseid innovatilisi lahendusi on katsetatud viimase miili logistikas. Juttu tuleb elektrilistest kergliiklusvahenditest ja autonoomsetest transpordi võimalustest. Vastuse saab, millised on optimaalsed lahendused viimase miili logistikas linnakeskkonnas.
Raino Einroos
Igapäevaselt ettevõtetel laologistikat digitaliseerida aitav Raino Einroos paneb oma 10 aastasest praktikast kokku soovitused ettevõtetele, kes soovivad loobuda laos käsi- ja paberitööst ning hakata aktiivselt korrastama laoprotsesse. Tema ettekandest kuuleb vastused, miks on vaja WMSi ja kuidas teada, kas just sinu ettevõte peaks hakkama tegelema WMSi juurutamisega. Ta toob näiteid, mis muutub, kui loobutakse paberist ja majja tuuakse WMS – mis on selle lahenduse head küljed ja millised mured tulevad kaasa. Ning lõpuks: juurutusvalud on üle elatud, „Basic“ WMS on olemas – millised on edasised arenguvõimalused.
Raivo Roolaid
Maarius Urvet
Digitaliseerumise ajastu on toonud kaasa olulisi muudatusi ettevõtete toimimisviisides. Eelkõige ootame digiajastu võimalustelt protsesside lihtsustamist ja optimeerimist, kuid sama oluline on kasvavas konkurentsis ka toime tulla tõusvate kliendiootustega.
Magnum Logistics kuulub Baltimaade suurimate ravimi hulgi- ja jaemüügikontsernide hulka. Oma valdkonna juhtiva ettevõttena on nad eeskuju näitamas ja digitaliseerimise abil astunud suure sammu edasi ökoloogilisema dokumendihalduse ja optimaalsema töökorralduse suunas võttes hiljuti kasutusele GSMtasks veo- ja töökorralduse lahenduse. Magnum Logistics OÜ logistikajuht Raivo Roolaid ning väljastuse ja hulgikomplekteerimise juht Maarius Urvet räägivad, milliseid pingutusi ning väljakutseid digiajastuga kaasaminek nõudis ning kuidas on uus lahendus tööle hakanud.
Maia Sokk
Raudteel rikete kõrvaldamiseks ja hoolduseks on laovarude piisavus ning kättesaadavus eluliselt olulised. Ligi 100 laoga Eesti Raudteel oli väljakutse, kuidas omada ülevaadet ladudes olevatest varudest. Eesti Raudtee innovatsioonijuht Maia Sokk võttis väljakutse vastu. Ettekandes räägib ta Eesti Raudtee kesklao tekkeloost kuni lao valmimiseni. Pealtnäha lihtsa ehitusprojekti ja digipöörde taga peitus palju väikseid detaile – ettevõtte keeramine uuenduste suunas ja inimeste kaasamine pole kunagi lihtne. Protsessi muutsid veel keerulisemaks ettevõtte üksuste erinevad tööprotsessid ja madal infosüsteemide kasutusoskus.
Eesti Raudtee uus keskladu avati tänavu suvel ja see oli ettevõtte üks oodatuimaid sündmusi 2019. aastal.
Taavi Tammiste
Milline on potentsiaal mida tehisintellekt suudab täna logistikas ära lahendada? Kui palju kasutatakse tehisintellekti võimalusi logistikas üldse ja palju kasutatakse võimalusi Eestis?
Andre Veskimeister
Ettekandes kuuleme millistes kasutusvaldkondades kasutab täna OMNIVA tehisintellekti - millised on OMNIVA väljakutsed ja plaanid tehisintellekti kasutamisega.
Maksim Butsenko
Masinõppe tegelikus: Ootused ja reaalsus. Kuidas ideid valideerida - millistele AI lahendustele arendamistele tähelepanu pöörata? Ideede läbi testimine simulaatoritega. Soovitused logistika ettevõtetele, kes soovivad tehisintellekti rakendada marsruutide otpimeerimises. Kuidas ideid genereerida milliste AI arendusprojektidega tegeleda?
Kaupo Karba
Eesti Pandipakend otsib iga päev täiendavat efektiivsust ja mugavamaid lahendusi klientidele. Kui praegu on käsil kogu logistilise ahela digitaliseerimine, siis järgmisena kutsutakse appi tehisintellekt, mis peab suutma hinnata jaemüüjate logistilist nõudlust. Eesti Pandipakendi tegevjuht Kaupo Karba räägib, kuidas jõuti mõtteni kasutada tehisintellekti võimalusi ja millist rolli AI-l ettevõttes nähakse. Kaupo annab ülevaate, millised on esimesed sammud tehisintellekti tööle võtmisel ja kuidas hakkab toimuma väljaõpe.
Logistika entusiast ja päeva moderaator
Pirko Konsa on tegelenud pikalt ettevõtluspoliitikaga nii strateegilisel kui ka praktilisel tasemel. Kuni 2007 töötas ta Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumis ettevõtluse talituse juhatajana. Sealt edasi 2007-13 Tallinna Teaduspargi Tehnopol juhatuse liikmena ja seejärel kuni 2016 alguseni Eesti Arengufondi tegevjuhi ja juhatuse liikmena.
Hetkel aitab Pirko idufirmasid Tehnopoli inkubaatoris ja on Modern Mobility tegevjuht, mis tegeleb nutikate liikuvuslahenduste väljatöötamisega isejuhtivatele sõidukitele. Värskeimatest projektidest saavad kõik tutvuma minna isejuhtiva bussiga Kadriorus. Seotus isejuhtivate sõidukitega ulatub Pirkol juba paari aasta tagusesse aega, mil ta juhtis Riigikantselei all autonoomsete masinate ekspertrühma. Lisaks on Pirko Tallinna Liikuvuskava 2035 üks eestvedajatest.
Pirko järjepidev seotus mobiilsuse ja innovatsiooni teemadega teeb temast ka sobivaima moderaatori, juhtimaks Logistikalahenduste Aastakonverentsi.
Tallinna Sadama juhatuse esimees
Valdo Kalm on ASi Tallinna Sadam juhatuse esimees, Eesti suurimat kauba- ja reisisadamate kompleksi juhib ta alates 2016. aasta märtsist. Endise Eesti Telekomi juhina hindab ta nutikate digilahenduste kasutamist ka logistikavaldkonnas ning nii on Valdo üheks eesmärgiks muuta Tallinna Sadam kõige uuendusmeelsemaks sadamaks Läänemere ääres. Valdol on suur merehuvi, mille tõttu on tal taskus ka väikelaevajuhi paberid. Tänu aastatepikkusele panustamisele IKT sektori ja Eesti majanduse arengusse valiti Valdo Kalm 2016. aastal Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu auliikmeks. Valdo kuulub ka Läänemere Sadamate Organisatsiooni juhatusse.
Posti Group rahvusvahelise e-kaubanduse äriüksuse juht ja asepresident
Samil on üle 20-aastane kogemus e-kaubanduse, jaemüügi ja tarbekaupade valdkonnas. Täna töötab ta Soome Posti rahvusvahelise e-kaubanduse äriüksuse juhina, vastutades samuti ka Itella operatsioonide eest Baltikumis. Tema meeskond vastutab Posti suhete eest rahvusvaheliste liitude, partnerluste ning juhtivate e-kaubanduse turgudega. Enne Soome Posti juhtis Sami Capgemini Consultingus Rootsi ja Soome jaemüügi- ja tarbekaupade sektorit. Samil on tugev kirg jaekaubanduse ja e-kaubanduse vastu, jagades enda teadmisi nii raamatu autorina ja käies ülikoolides külalislektorina tudengitele loenguid pidamas.
Forum Virium innovaatiliste viimase miili lahenduste projektijuht
SIFR tegevjuht
Pandipakendi tegevjuht
Eesti Pandipakend otsib iga päev täiendavat efektiivsust ja mugavamaid lahendusi klientidele. Kui praegu on käsil kogu logistilise ahela digitaliseerimine, siis järgmisena kutsutakse appi tehisintellekt, mis peab suutma hinnata jaemüüjate logistilist nõudlust. Eesti Pandipakendi tegevjuht Kaupo Karba räägib, kuidas jõuti mõtteni kasutada tehisintellekti võimalusi ja millist rolli AI-l ettevõttes nähakse. Kaupo annab ülevaate, millised on esimesed sammud tehisintellekti tööle võtmisel ja kuidas hakkab toimuma väljaõpe.
Bolti vanemandmeteadlane
Maksim on andmeteadlane Bolt'is. Tema ülesanneteks on andmetöötlusel ja masinõppel põhinevate teenuste väljatöötamine eesmärgiga tagada ettevõtte jätkusuutlik kasv erinevatel turgudel. Lisaks aitab Maksim tagada parimate praktikate levitamist andmeteaduse meeskonnas ja ettevõttes üldiselt. Maksimil on doktorikraad info- ja kommunikatsioonitehnoloogias ning ta on olnud õppejõud ja teadlane statistilise signaalitöötluse valdkonnas.
Omniva e-kaubanduse ja pakiäri valdkonna juht. Juhatuse liige
Andre Veskimeisteri juhtida on täna Omniva pakiäri ja e-kaubanduse suund. Varasemalt on Andre töötanud Ekspress Grupi juhatuse liikme, tegevjuhi ja nõukogu esimehena ja innovatsoonijuhina. Ühtlasi on ta olnud nii Ülemiste City tegevjuhi ning turundus- ja arendusjuhi positsioonis ning töötanud EAS'i finantsdirektorina.
R.I.S OÜ tegevjuht
Raino on viimased 10+ aastat igapäevaselt tegelenud IT ja laologistika alal. R.I.S. OÜ-st oleme arendanud eduka ettevõtte, mis heaks partneriks paljudele logistikakeskustele ja ladudele. Eelnev isiklik kogemus on kassasüsteemide ja majandustarkvara alalt. Alustasin programmeerijana, aga enam selle tööga vist hakkama ei saaks 🙂
Magnum Logitics logistikajuht
Raivo Roolaid oma pikaajalist (üle 15a) logistikavaldkonnas töötamise kogemust. Hariduselt on ta transpordi ja logistikavaldkonna insener. Enamus tema tööalasest karjäärist on möödunud kodu- ja rahvusvahelistes tippkontsernides juhtivatel ametikohtadel.
Magnum Logistics hulgikomplekteerimise juht
Maarius Urvet on käed külge pannud Eestis tegutsevates logistika startupides ja olnud nii mõnegi eduloo taga. Hetkel on tema töökoht ühes innovaatiliseimas ja kaasaegseima logistikaga ettevõttes juhtival ametikohal.
Eesti Raudtee innovatsioonijuht
Alustasin AS-is Eesti Raudtee töös infosüsteemide arendusjuhina liikudes edasi arendusosakonda innovatsioonijuhi rolli. Olen hetkel juhtimas raudtee varahalduse ja liikluskorralduse moderniseerimise projekte ning osalemas erinevates teistes innovatsiooniprojektides. Need suure mõjuga uuendusi toovad projektid tagavad ettevõtte tehnoloogiliste muudatustega kaasaskäimise, kompetentside kasvu ja jätkusuutlikkuse.
Oma senistes tööalastes rollides olen tegelenud kõikvõimalike muudatusprojektidega kindlustuse, logistika ja tarkvara valdkonnas, olen läbi nende projektide omandanud hea arusaama nii juriidikast, äriprotsessidest, IT-st kui muudest valdkondadest. Peab tõdema, et muudatusi on lihtsam algatada, neis edukalt osaleda ning muudatusi juhtida neil, kel on mitmekülgne taust mõistmaks ettevõtte erinevate rollide ülesandeid ja koosmõju ning kommunikatsiooni tähtsust. Ei saa alahinnata omandatud haridust ja ülikoolide koostöövõrgustikust tekkinud väärtust – olen lõpetanud Tartu Ülikooli ettevõtluse- ning tehnoloogia juhtimise ning Tallinna Tehnikaülikooli digimuutused ettevõttes magistriprogrammid. Lao digitaliseerimise projekti sisendiks oli idee, et laod võiks kasutusele võtta nutiseadmed. Hakkasin uurima kuidas toimuvad laoprotsessid, mis tarkvara kasutatakse ning selle sisendi baasil said stardi kaks paralleelset ja edukalt läbi viidud projekti: keskladu ja majandustarkvara uuendus.
Horeca Service OÜ |
RIIGIRESSURSSIDE KESKUS OÜ |
Cleveron AS |
Cleveron AS |
Tallink Duty Free AS |
Tallink Duty Free AS |
Tallink Duty Free AS |
Infotark AS |
PRIKE AS |
PRIKE AS |
DSV Estonia AS |
Puukeskus AS |
STACC OÜ |
ON24 AS |
Leibur AS |
Balbiino AS |
Balbiino AS |
Balbiino AS |
Elisa Eesti AS |
Elisa Eesti AS |
Katoen Natie Eesti AS |
Katoen Natie Eesti AS |
VIA EXPRESS OÜ |
Thermory AS |
Thermory AS |
PL Trans AS |
VIA 3L OÜ |
VIA 3L OÜ |
Havi Logistics OÜ |
Havi Logistics OÜ |
Havi Logistics OÜ |
Havi Logistics OÜ |
AMARI METALS OÜ |
Eraisik |
TLG Stividor OÜ |
Forega Logistics OÜ |
Value Links OÜ |
Value Links OÜ |
Eraisik |
Eesti Raudtee AS |
Omniva |
Sifr OÜ |
BOLT |
Forum Virium |
Eesti Pandipakend |
R.I.S OÜ |
Magnum Logistics OÜ |
Magnum Logistics OÜ |
Tallinna Sadam AS |
Tallinna Sadam AS |
Posti Group |
GSMvalve OÜ |
R.I.S OÜ |
Eesti Raudtee |
Filmikuntsnik OÜ |
Event Center OÜ |
Tallink Grupp AS |
AJ Tooted AS |
Altia Eesti AS |
Altia Eesti AS |
AQ Lasertool OÜ |
AQ Lasertool OÜ |
Baltic Agro AS |
Baltic Agro AS |
BMI Monier |
Weekend Eesti OÜ |
Weekend Eesti OÜ |
AS Schenker |
AS Schenker |
AS Schenker |
AS Schenker |
Eesti Pagar AS |
AS Schenker |
AS Schenker |
Raider Trans OÜ |
Mentum AS |
EOLANE TALLINN AS |
GRSMARINE OÜ |
GRSMARINE OÜ |
ABB AS |
ABB AS |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Omniva |
Modern Mobility OÜ |
Eesti Pandipakend |
Eesti Pandipakend |
SilSteve AS |
EPP OÜ |
EPP OÜ |
Schenker AS |
AS Prisma Peremarket |
Vabu osaluskohti veel saadaval:
120/125
Vabu osaluskohti veel saadaval:
120/125
Vabu osaluskohti veel saadaval:
120/125
NB! Oleme toonud konverentsi toimumise koha Muuga Sadamast,
Tallinna Sadama A-terminali (aadressil Sadama 25/2, 2 korrus).